Regulamin serwisu

POSTANOWIENIA OGÓLNE
1Niniejszy regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług informatycznych przez Serwistargowa.pl.
2Serwistargowa.pl świadczy usługi dla osób prywatnych oraz firm (zwanych dalej Zamawiającym)
3Zamawiający traktowany jest przez Firmę jako wyłączny właściciel dostarczonego sprzętu,
4na zasadzie z art. 339 w zw. z art. 341 Kodeksu cywilnego, chyba że Zamawiający wyraźŸnie oświadczy, że nie jest właścicielem sprzętu.
W przypadku realizacji zlecenia w siedzibie Zamawiającego, Serwistargowa.pl może naliczyć koszt dojazdu zgodny z cennikiem
SERWIS KOMPUTEROWY ZDALNY
1Korzystanie z usługi „Serwis zdalny” świadczonej przez Serwistargowa.pl oznacza akceptację tego regulaminu.
2Usługa serwisu zdalnego świadczona jest w godzinach pracy serwisu.
3Na życzenie klient może prosić o telefoniczne połączenie zwrotne aby koszt był przeniesiony na naszą firmę. W tym celu należy poinformować o tym serwisanta.
4Koszt serwisu zdalnego ustalany jest przez serwisanta przed przystąpieniem do obsługi i zależny jest od czasu potrzebnego na rozwiązanie problemu oraz jego stopnia trudności.
5Serwis jest płatny za pośrednictwem szybkich przelewów i świadczony jest przez stronę przelewy24.pl (bezpieczne płatności on-line)
6Klienci indywidualni który skorzystali z naszego serwisu co najmniej 3 razy mogą otrzymać limit kredytowy na serwis zdalny płatny w ciągu 7 dni.
7Firmy które są obsługiwane przez Nasz serwis mogą otrzymać fakturę z 7 dniowym terminem płatności po podpisaniu umowy serwisowej.
8Firmy mogą także wykupić serwis zdalny w pakietach rozliczany na minuty lub ilości.
9W przypadku nie wykonania serwisu przez nasz serwis, całkowita kwota wpłacona zostanie zwrócona klientowi w ciągu 1-3dni roboczych(zależy od banku).
10Za usługi serwisu Serwistargowa.pl wystawia Fakturę VAT lub paragon który zostanie przesyłany pocztą tradycyjną w ciągu 7 dni roboczych.
11Warunkiem koniecznym do świadczenia usługi POMOC ZDALNA jest:
12Posiadanie przez Klienta połączenia z internetem
13Kontakt telefoniczny lub mailowy
14Opłacenie serwisu
15Pobranie oraz uruchomienie PROGRAMU pomocy zdalnej
16Serwistargowa.pl nie odpowiada za zbyt wolne działanie internetu po stronie klienta.
17Klient wyraża zgodę na dokonanie prac serwisowych przy pomocy pulpitu zdalnego.
18Prace serwisowe są wykonywane z najwyższą starannością, jednak Serwistargowa.pl nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie danych, programów, sprzętu lub ustawień programów spowodowanym pracami serwisowymi.
19Udzielamy 12 miesięcznej gwarancji na nasze prace z wyłączeniem usterek które są spowodowane działaniem klienta.
20Serwis gwarancyjny świadczony przez Serwistargowa.pl będzie realizowany także za pomocą usługi pulpitu zdalnego.
21W przypadku gdy wykonanie serwisu gwarancyjnego zdalnego nie będzie możliwe, klient jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu do naszej firmy za pomocą kuriera wskazanego przez Serwistargowa.pl. Koszt dostawy z terytorium Polski pokrywa Serwistargowa.pl. W przypadku gdy sprzęt znajduje się po za granicami Polski koszty dostarczenia pokrywa klient.
  • KONTAKT Z BIUREM

    Serwistargowa.pl
    ul. Targowa 66 pawion 1
    03-734 Warszawa

    tel. +48222072965
    creditcard_visacreditcard_mastercard creditcard_american_express
  • INFROMATYK Z DOJAZDEM

    Brak czasu?
    Zadzwoń i zamów odbiór sprzętu do serwisu. Odbierzemy Twój sprzęt, naprawimy i dostarczymy go z powrotem do Ciebie.